4 utilizări ale bannerelor pentru homepage
- Promovarea unei campanii active
Trimite utilizatorii către pagina cu produse de sezon, o pagină destinată campaniei, către produsele vedetă ale perioadei.
Exemple de CTA: vezi produsele, vezi campania, descoperă mai multe, cumpără acum, alege produsul, încearcă acum, comandă acum, adaugă în coș, descoperă produsele.
- Promovarea serviciilor
Mulți dintre vizitatorii site-ului vin din căutări realizate pe Google și vor să afle cât mai repede ce oferi și dacă serviciile tale se potrivesc nevoilor lor. De aceea, trimite-i cu ajutorul bannerului direct pe pagina de servicii.
Exemple de CTA: servicii, oferta noastră, vezi servicii, listă servicii, descoperă.
- Contact
În cazul în care serviciile tale sunt prezentate clar, oferă-le vizitatorilor ocazia să te contacteze rapid. Acest lucru ajută în cazul afacerilor care funcționează pe bază de programare (ex: saloane, clinici), rezervare (ex: restaurante) sau înscriere (ex: academii, grădinițe, cursuri) și pentru servicii de tip proiect unde nu sunt tarife fixe (ex: ateliere de arhitectură, design interior, B2B).
Exemple de CTA: contact, contactează-ne, înscrie-te acum, înscriere, programează-te, fă o programare, rezervă acum, fă o rezervare, cere o ofertă, începe acum.
- Expunerea beneficiilor, prezentarea USP-ului
Arată pe scurt vizitatorilor cele mai importante informații despre tine și afacerea ta (ce vinzi, cu ce te ocupi, cine ești, ce te recomandă etc.). Poți prezenta domeniul afacerii tale, valorile tale, produsele sau serviciile, certificări și premii, ceea ce te diferențiază. De exemplu: servicii de contabilitate de la profesioniști, învățământ modern, transport internațional de mărfuri, cursuri autorizate, soluții de design interior, pantofi din piele naturală produși în România.
Exemple de CTA: despre noi, proiectele noastre, portofoliu, categorii, programe, opțiuni, cursuri, pachete, oferte, descoperă, vezi mai multe, detalii.