logo
Populate the side area with widgets, images, navigation links and whatever else comes to your mind.
18 Northumberland Avenue, London, UK
(+44) 871.075.0336
ouroffice@vangard.com
Follow us

De ce este importantă vizibilitatea unui business în mediul online?

Ai investit mult în construirea unei afaceri care să te reprezinte, corect? Satisfacția și mândria pe care le simți privind rezultatele muncii tale nu se pot compara cu alte sentimente. Tu știi că serviciile sau produsele tale sunt bune, poate chiar oferă o experiență unică pentru clienții tăi.

Cu toate acestea, pe piață sunt atât de multe opțiuni încât consumatorul nu are suficiente resurse să le analizeze pe toate pentru a lua o decizie de cumpărare. De aceea, va trebui să vii în întâmpinarea consumatorului, iar acest lucru se poate realiza foarte ușor în mediul online.

Iată 5 beneficii ale prezenței afacerii tale în online:

Face business-ul mai accesibil pentru consumatori.

De cele mai multe ori, când în viața noastră apare o nevoie, căutăm pe internet soluții, ceea ce includ produse și servicii. Dacă atunci când un utilizator caută produsul sau serviciul tău, rezultatele căutărilor lui vor include și afacerea ta, șansele ca acesta să devină client vor crește. În continuare, dacă informațiile pe care le găsește despre tine îi oferă răspunsurile și soluțiile de care are nevoie, conversia este aproape făcută. Dacă, însă, nu va găsi nimic despre tine și își va lua informația de la competitorii tăi, cu siguranță va deveni clientul acestora.

Crește încrederea consumatorilor în produsele sau serviciile tale.

Odată ce utilizatorul a găsit afacerea ta în mediul online, va aprecia informațiile pe care i le pui la dispoziție relativ la nevoile sale. Un site bine realizat, ușor de utilizat, clar și care să ofere răspunsurile de care potențialii clienți ar avea nevoie, va transmite ideea că îți cunoști foarte bine produsele sau serviciile și că pui preț pe acestea, ceea ce va crește încrederea consumatorului în afacerea ta. În plus, dacă acesta va putea citi și diferite recenzii sau testimoniale provenite de la clienți reali, consumatorul va lua mult mai ușor o decizie pe baza experienței acestora. Mai mult, modul în care interacționezi cu urmăritorii tăi pe paginile de social media, acestea prezentând businessul tău cât mai real și mai autentic, îi poate determina pe vizitatorii paginilor tale să aibă încredere în tine și să îți devină clienți.

Informează consumatorii în legătură cu produsele sau serviciile oferite.

Fie că sunt prea multe opțiuni pentru aceeași problemă, fie că utilizatorii caută soluții pentru problemă, neștiind exact care este rezolvarea, dacă afacerea ta vine în mediul online cu prezentări clare și detaliate ale produselor sau serviciilor oferite, precum și a procesului de cumpărare, modalitățile de utilizare/funcționare și toate detaliile care implică ceea ce vinzi, vizitatorii paginilor tale vor înțelege mai bine ceea ce oferi și cum se potrivește nevoilor lor, fiind astfel mult mai predispuși la a face o achiziție. În plus față de informațiile prezentate pe site sau în postări, dacă le vei sta la dispoziție pentru a le răspunde la eventualele întrebări, îi vei ajuta să ia o decizie de cumpărare mult mai ușor.

Crește numărul de conversii.

Prezența afacerii tale în mediul online îți va crește cu siguranță numărul de clienți. Acest lucru se va realiza și doar prin simplu fapt că te numeri printre rezultatele returnate de către motorul de căutare în momentul în care un utilizator caută produsele sau serviciile pe care le oferi. Numărul tău de conversii va crește în continuare și datorită activității tale din online. Cu cât îți prezinți ofertele mai clar și mai pe înțelesul vizitatorilor, cu cât le oferi mai multe informații, cu cât interacționezi cu ei mai mult, cu atât numărul de clienți va crește. În continuare, recenziile pe care clienții tăi le lasă și interacțiunile pe care le ai cu urmăritorii tăi din social media vor fi vizibile altor consumatori care vor lua o decizie de cumpărare în funcție de aceste experiențe.

Ajută la îmbunătățirea tuturor elementelor business-ului prin informațiile colectate de la consumatorii care interacționează cu brandul în mediul online.

Feedbackul primit de la clienți îți va ușura munca în îmbunătățirea produselor sau serviciilor tale, precum și a experienței și modului de funcționare a afacerii. De la aceștia poți afla exact care sunt nevoile publicului tău țintă, însă este, de multe ori, dificil să inițiezi un follow-up care să îți și aducă informațiile de care ai nevoie în mediul offline. În online, însă, oamenilor le este mult mai ușor să se exprime cu privire la experiența lor, mai ales dacă acestea au fost deosebite, chiar și într-un sens negativ. Recenziile pozitive și interacțiunea cu brandul pe social media vor crește încrederea noilor vizitatori, însă și comentariile și recenziile negative te vor ajuta dându-ți sugestii de îmbunătățire și arătându-le potențialilor clienți cum gestionezi astfel de situații și cum lucrezi pentru a le oferi ce au nevoie.

Acum că ai aflat toate aceste beneficii, ești gata să îți creezi un brand, un website și conținut interesant pentru noile pagini de social media? Ești gata să creezi o comunitate, să inspiri, să ajuți și… să vinzi?